-
Portal Games Gra Neuroshima Last Aurora: Lodowa Stal dodatek
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 11 szt. |
Waga | 0.242 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560384420 |
Zamówienie telefoniczne: 506801370
Zostaw telefon |
Lodowa Stal to dodatek do Neuroshimy Last Aurory, niemal już kultowej, kompetytywnej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Na waszej drodze do lodołamacza pojawił się nowy wróg Klan Asgaror. Ma świetną broń i jeszcze lepsze pancerze. Wieść niesie, że wytrzasnął to wszystko z tajnych, jeszcze do niedawna strzeżonych, laboratoriów W Lodowej Stali znajdziecie aż 5 niezależnych, w pełni kompatybilnych modułów, które możecie połączyć z grą podstawową w dowolnej kombinacji: Talię Eksploracji, Wrogi Klan Asgaror, Asymetryczne Załogi Początkowe, Karty Fabuły, a także moduł Gracz Kontra Gracz (PvP).
Twarde cholerstwo
Przez chwilę był spokój, ale to już przeszłość. Pojawili się nagle, warkot ich silników był nie do zniesienia. Jechali piekielnie szybko. Ktoś z tyłu szepnął, że to niejaki klan Asgaror. Nic ci to nie mówiło, ale teraz już zapamiętasz tę nazwę. Do końca życia. Jeden z waszych wypalił do nich serią z M4. Widziałeś, jak gościa z przeciwnej ciężarówki zwala na ziemię, a potem, jak ten gość się podnosi i tylko poprawia podziurawioną kurtkę. Psia krew. Cokolwiek pod nią ma, musi to być twarde cholerstwo.
Nie byle jaki szmelc
W module Talii Eksploracji dostaniecie 22 karty Eksploracji, 12 nowych kart Przedmiotów, a także zetkniecie się z nowym rodzajem broni Bronią Szmelcową. Broń szmelcowa działa tak samo jak zwykła, jednak aby jej użyć, będziecie musieli odrzucić kartę Przedmiotu zamiast znacznika Amunicji.
Trudniejsi do zabicia
W drugim module znajdziecie 6 kart Wroga oraz 6 kart Łupu i wprowadzicie do rozgrywki potężny klan Asgaror. Pancerz członków tego klanu jest niezwykle wytrzymały i samoczynnie się regeneruje. Kiedy nadejdzie faza Końca Rundy, będziecie musieli usunąć WSZYSTKIE żetony Uszkodzenia znajdujące się na polach Asgardzkiego Pancerza niepokonanych wrogów. Cóż, trzeba będzie ich szybko zabijać
Żeby nie było nudno
Dzięki modułowi Asymetrycznych Załóg Początkowych każdy z was otrzyma nowego Lidera oraz Nawigatora z tego dodatku. Przykładowo, do Watahy dołączy Wilk Gończy, który zwiększy prędkość Ciężarówki gracza o 3, kiedy przynajmniej 1 Konwój wyprzedza go na planszy. Z kolei w szeregi Mutantów wejdzie Ghul. Przed poruszeniem konwoju możecie zdjąć z Ghula 1 żeton Skażenia, aby tymczasowo zwiększyć prędkość Ciężarówki o 2.
Atuty:
- Dodatek do kultowej gry Neuroshima Last Aurora;
- 5 nowych, samodzielnych i całkowicie ze sobą kompatybilnych modułów;
- Nowy klan Asgaror, zwiększona asymetryczność i odmieniający oblicze rozgrywki moduł PvP;
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
84420 |
Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne Gry karciane |
Min. liczba graczy | 1 |
Max. liczba graczy | 4 |
Czas gry | 90 min |
Wersja | Dodatek |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 13 lat |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
MODUŁ 1 Talia Eksploracji
MODUŁ 2 Wrogi Klan Asgaror
MODUŁ 3 Asymetryczne Załogi Początkowe
MODUŁ 4 Karty Fabuły
MODUŁ 5 Gracz kontra Gracz (PvP)
|
Oznaczenia | CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie |